T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
KASTAMONU / ÇATALZEYTİN - Yunus Emre İlkokulu

Okuldaki Öğrenme Fırsatlarımız

 

Teknoloji Destekli Öğrenme: Teknoloji destekli eğitim materyalleri ve kaynakları ile öğrencilerin dijital becerilerini geliştirmeye yöneliktir. İnteraktif eğitim uygulamaları, bilgisayar tabanlı öğrenme platformları, dijital kütüphane, öğrenci-öğretmen işbirliği için dijital platformlar öğrencilerin öğrenme deneyimlerini zenginleştirebilir.

Sosyal ve Kültürel Etkinlikler: Okulda gerçekleştirilen sosyal kültürel etkinlikler ile öğrencilerin sosyal becerilerini geliştirilebilir ve kültürel farkındalıklarını arttırılabilir. Şiir dinletileri, tiyatro ve film gösterimleri, sergiler ve konferanslar öğrencilerin sanatsal ve entelektüel ilgi alanlarını genişletebilir ve farklı bakış açılarına sahip donanımlı birer birey olmaları önündeki yolu açabilir.

Proje Tabanlı Öğrenme: Öğrencilerin aktif katılımını destekleyen, üst düzey bilişsel aktiviteleri kullanmaya teşvik eden, problem çözmelerine, sorgulamalarına imkan sağlayan ve teknoloji kullanımını vurgulayan eğitim modelidir. Bu yöntem öğrencilerin işbirliği yapma, eleştirel düşünme ve liderlik becerilerinin geliştirmelerine yardımcı olabilir.

Okul Temelli Sosyal Sorumluluk Çalışmaları: Gönüllük temelli çalışmalarla öğrenciler topluma katkıda bulunma fırsatı yakalar. Bu çalışmalar öğrencilerin empati kurma ve sorumluluk alma, işbirliği yapma, problem çözme ve zaman yönetimi gibi becerilerini güçlendirmeye yöneliktir.

Öğrenci Koçluğu: Öğrencilerin akademik performanslarının artması, etkili iletişim becerileri geliştirmesi, öğrencilerin sorunlarla başa çıkma stratejileri geliştimesine yardımcı olan rehberlik hizmetir.

Atölye Çalışmaları: Öğrencilerin ilgi ve yeteneklerini keşfetmelerine olanak sağlayan çalışmalardır.  Öğrencilerin eş aşamalı ve çok yönlü düşünmeye teşvik eder. İşbirlikçi çalışma, zaman yönetimi becerilerini güçlendirir ve öğrencilerin yaratıcı yönlerini besler.

 

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 14.03.2024 - Güncelleme: 14.03.2024 17:12 - Görüntülenme: 36
  Beğen | 0  kişi beğendi